اصحاب الجنّة

اصحاب الجنّة

مسائل فقهی ،احکام وعقیده
اصحاب الجنّة

اصحاب الجنّة

مسائل فقهی ،احکام وعقیده

غسل کنید ووضو بگیرید تا کمردرد نشوید


آیا بعد از مقاربت جنسی دچار کمر درد می شوید؟

مقاربت جنسی،غسل وکمر درد

 تأخیر در غسل بعد از مقاربت زناشویی منجر به کمر درد می شود
/چه کنیم تا بعد از مقاربت جنسی دچار کمردرد نشویم؟

علم پزشکی جدیدا به کشف تازه ای دست یافته که پزشکان را شگفت زده نموده است، ولی طب نبوی چهارده قرن پیش در این باره لب به سخن گشوده، و به آن اشاره نموده است.
یکی از پزشکان مسلمان که در بیمارستانهای غرب و در سعودی مشغول تحقیقات بوده به این کشف دست یافته است، وی الان در یکی از بیمارستانهای تخصصی در بریده پزشک است، و در زمینه ارتوپدی تخصص دارد، این طبیب می گوید به این نتیجه رسیده اند سبب کمر درد نزد بسیاری ازافراد به خاطر تأخیر در غسل جنابت است، و یا عدم وضو گرفتن بعد از مقاربت زناشویی درهنگام به تأخیر انداختن غسل می باشد.
این  پزشک  به شرح این اکتشاف پرداخته و می گوید:

همانا مهره های استخوانهای کمر بین آنها مایع شفافی است که مغز پوشیده با غضروف را برگرفته است، این مایع نیاز به جریان خون دارد، وقتی که شخص مقاربت زناشویی داشته و یا جنب شده باشد، اگر فورا غسل نکند و یا وضو نگیرد، و مدت زمانی از آن بگذرد منجر به خشک شدن این مایع می شود و در پی آن سبب فرسایش و خشکی غضروفها (احاطه شده به مایع شفاف) می شوند؛ و باعث فشار مداوم بر مهره های استخوانهای کمر، و در نتیجه درد در پایین کمر می شود.

حل این مشکل همان دوش گرفتن فوری بعد از جنابت، یا حداقل بر وضو اکتفا کردن است، غسل کردن و یا وضو گرفتن سبب بازسازی گردش خون، و رسیدن خون به مغز، و در نتیجه محافظت بر غضروف خواهد بود، با جریان خون هیچ نوع فشاری بر مهره های کمر وارد نشده، و کمر دردی در بر نخواهد داشت.
این اعجاز علمی که سر دستور رسول گرامی اکرم به غسل یا وضو بعد از جنابت اشکار می نماید، و در حدیث صحیح نقل شده: که رسول الله (صلی الله علیه وسلم) هیچ گاه بعد از جنابت بدون غسل یا وضو نمی خوابیدند، و هر وقت قصد تأخیر غسل را داشتند، بعد از جنابت وضو گرفته و در آخر شب غسل می نمودند. (سنن ابی داود کتاب الطهاره ۳۲/۱ صحیح مسلم144/1)

ناگفته نماند که یکی از راههای تسکین  ورفع کمر درد خصوصا دیسک کمر آب در مانی است




نظرات 2 + ارسال نظر
مهرنوش یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 20:34 http://http://khurshidejavedan.blogsky.com/

منبع این پستتونو میگید؟؟

دوست عزیز:
یکی از پزشکان مسلمان که در بیمارستانهای غرب و در سعودی مشغول تحقیقات بوده به این کشف دست یافته است، وی الان در یکی از بیمارستانهای تخصصی در بریده پزشک است، و در زمینه ارتوپدی تخصص دارد،
البته امروزه آب درمانی یکی از روشهای معتبر برای رفع کمر درد ودردهای مفصلی است خصوصا درمان دیسک کمر،واین خودش اثبات کننده این موضوع است
بهتره در مورد درمان کمر درد با اب درمانی،یه جستجو تو اینترنت انجام بدین
موفق باشید

Sara یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 19:35 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

نشنیده بودم.و بنظر بعید میرسه ریشه علمی داره این موضوع؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.